آموزش کار با صرافی Hotbit
نوشته شده توسط : علی محمدی پور

صرافی Hotbit یک پلتفرم بین المللی برای معاملات ارزهای دیجیتال است که توسط تیمی متشکل از توسعه دهندگان ایالات متحده، چین، تایوان در سال 2018 در کشور هنگ کنگ و استونی ثبت شده است. این صرافی از 8 زبان پرتغالی، چینی، کره ای، ترکی، تایلندی، ایتالیایی، انگلیسی و روسی پشتیبانی می کند. صرافی هات بیت یک اپلیکیشن معاملاتی تلفن همراه دارد که کاربران می توانند آن را از وب سایت صرافی هات بیت دانلود کنند. این اپلیکیشن هم از سیستم عامل اندروید و هم از iOS پشتیبانی می کند و کاربران از آن برای نظارت بر بازار و بررسی پوزیشن های خود استفاده می کنند. این صرافی جز معدود صرافی هایی ست که کاربران نیازی به احراز هویت در هنگام ثبت نام ندارند و برای ثبت نام، شارژ حساب های خود و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فقط داشتن ایمیل و شماره تلفن کافی است. در این مقاله به ارائه آموزش کار با صرافی Hotbit، آموزش واریز در صرافی هات بیت، آموزش برداشت از صرافی هات بیت و انواع ترید در آن می پردازیم. 

ارزهای دیجیتال متاورس

آموزش کار با صرافی Hotbit

آموزش کار با صرافی Hotbit

برای شروع کار با صرافی Hotbit پنج مرحله وجود دارد که شامل این مراحل می باشد:

1-ثبت نام در صرافی

برای ثبت نام در صرافی Hotbit، کاربران باید وارد سایت صرافی Hotbit به آدرس Hotbit.io شوند و سپس بر روی گزینه «Register» (ثبت نام)، کلیک کنند.

2- تایید ایمیل

کاربران باید آدرس ایمیل خود را در صفحه باز شده وارد کنند و سپس گزینه Send را کلیک نمایند. پس از آن برای کاربران یک ایمیل حاوی کد تایید، ارسال می شود. کاربران این کد را باید کپی کنند و بر روی کادر مربوطه قرار دهند. پس از این مرحله، باید یک رمز عبور شامل حداقل 8 کارکتر، حاوی عدد و حروف، به اختیار خود، وارد کنند و موافقت خود را با شرایط و ضوابط سایت اعلام کنند. پس از تکمیل این اطلاعات، باید گزینه «Register» (ثبت نام) را کلیک کنند.

3- فعال سازی تایید دو عاملی

این صرافی به کاربران خود، قابلیت تایید 2 عاملی (2FA) Google Authenticator و سیستم تایید پیام کوتاه را ارائه می دهد.

4- راه اندازی Google Authenticator

اپلیکیشن Google Authenticator باید توسط کاربران از App Store و Google Play دانلود شود. پس از نصب این اپلیکیشن، کاربران باید بر روی علامت + ضربه بزنند و سپس گزینه اسکن بارکد را انتخاب کنند. در ادامه باید روند فعال سازی احراز هویت را ادامه دهند. به این صورت که با انتخاب گزینه Next به قسمت اسکن بارکد بروند.

برای اسکن بارکد می توان از تلفن همراه استفاده کرد. بعد از این مرحله، کد تایید دو مرحله ای گوگل برای کاربران فعال می شود. کاربران همچنین می توانند کد 16 رقمی را که در کنار بارکد قرار دارد در Google Authenticator به صورت دستی وارد کنند و سپس بر روی گزینه Next کلیک کنند. پس از این مرحله، باید کد پویا Google Authenticator تلفن همراه خود را برای ورود به هات بیت، علاوه بر آدرس ایمیل و رمز عبور وارد کنند.

در ادامه آموزش کار با صرافی Hotbit برای انجام واریز در آن ارائه می شود.

آموزش واریز در صرافی هات بیت

آموزش واریز وجه یا ارز در صرافی هات بیت

شارژ حساب، اولین اقدام بعد از ایجاد حساب کاربری در هات بیت است که از طریق پنل «Deposits» (واریز) صورت می گیرد.

 انواع واریز در صرافی هات بیت 

1-فیات: در این نوع واریز، بخش واریز بر روی گزینه ارز فیات به صورت پیش فرض، تنظیم شده است. ( از آنجایی که کاربران ایرانی فاقد دسترسی به حساب بانکی بین المللی می باشند، نمی توانند از این بخش استفاده کنند.)

2-کریپتو: در این نوع واریز کاربران می توانند ارز های دیجیتالی مانند تتر، بیت کوین، اتریوم و ... را به حساب کاربری خود واریز کنند.

کاربران ایرانی برای این کار فقط می توانند پس از ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی، رمز ارز خریداری شده را به آدرس کیف پول اختصاصی خود در صرافی Hotbit ارسال کنند.

برای مثال اگر کاربری بخواهد BTC خود را از صرافی والکس به کیف پول بیت کوین خود در صرافی Hotbit ارسال کند، باید مراحل زیر را طی کند:

1-کلیک بر روی گزینه رمز ارز (کریپتو) در صفحه «Deposits»

2-انتخاب رمز ارزی که قصد دارند با آن حساب‌ خود را شارژ کنند. (برای مثال: بیت کوین).

3-انتخاب شبکه‌ی انتقال. 

4-در این مرحله کاربران باید ابتدا آدرس کیف پول بیت کوین هات بیت را کپی کنند و انتقال را از والکس به این کیف پول انجام دهند.

5-برای تکمیل انتقال از والکس، باید گزینه برداشت در قسمت «کیف پول» را کلیک کنند.

6-سپس میزان برداشت مورد نظر و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنند. با کلیک بر روی گزینه «درخواست برداشت»، فرآیند برداشت و انتقال بیت کوین به هات بیت انجام می شود. بعد از تایید درخواست برداشت، عملیات انتقال با موفقیت انجام می شود.

آموزش برداشت از صرافی هات بیت

یکی از بخش های مهم در آموزش کار با صرافی Hotbit، آموزش برداشت از صرافی هات بیت می باشد که کاربران می توانند بعد از ورود به حساب کاربری خود، در بخش Fund گزینه Withdrawals (برداشت) را کلیک کنند و سپس دارایی‌های خود را برداشت نمایید.

دو نوع برداشت در صرافی هات بیت وجود دارد:

فیات: در این نوع برداشت، بخش برداشت بر روی گزینه فیات (مانند دلار و یورو) به صورت پیش‌فرض تنظیم شده است. (این نوع برداشت غیر قابل استفاده برای کاربران ساکن ایران می باشد.)

کریپتو: در این بخش کاربران می‌توانند رمزارهایی که در حساب‌ خود دارند را برداشت کنند و آنها را به کیف‌پول دیگری مانند والکس یا تراست ولت منتقل کنند.

انواع ترید یا معامله در هات بیت

آموزش تصویری کار با صرافی hotbit

یکی دیگر از بخش های مهم در آموزش کار با صرافی Hotbit، شناخت انواع ترید در این صرافی می باشد. در صرافی هات بیت، کاربران می توانند هم معاملات سریع انجام دهند و هم معاملات زمان بندی شده و مطابق برنامه شخصی خود را انجام دهند. برای این کار سه مدل سفارش خرید و فروش وجود دارد که شامل این موارد می باشد: 

Decentraland

1- Limit Order

در روش Limit Order، کاربران می توانند برای ارز دیجیتال خود یک قیمت در نظر بگیرند. در این روش، خرید و فروش تنها در صورتی انجام می شد که رمز ارز به قیمت مورد نظر برسد.

2- Market 

Nft coinmarketcap

در این روش، کاربران قیمتی را برای سفارش تعیین نمی کنند. بلکه اگر قیمت بازار هات بیت، مورد تایید تریدرها باشد، می توانند سفارش خرید و فروش خود را ثبت کنند. بهترین قیمت خرید یا فروش، توسط صرافی هات بیت برای کاربران پیدا می شود و به صورت لحظه ای، سفارش انجام می شود. به روش Market، خرید و فروش سریع نیز گفته می شود.

3- Trigger Order

سفارش Trigger Order، سفارشی ست که معامله گران برای ارز دیجیتال خود یک قیمت تعیین می کنند و زمانی که ارز دیجیتال آنها به قیمت مورد نظر و یا بیشتر از آن رسید، سفارش خرید یا فروش برای معامله گر ثبت می شود.

نکته: در صرافی هات بیت، علاوه بر این که تریدرها می توانند مقدار دارایی خود را به صورت دستی وارد کنند، می توانند به بخش سفارشات مراجعه کنند و از نوار افقی که در این قسمت وجود دارد و حجم کل دارایی های خود را از صفر تا 100درصد تغییر دهند.

 





:: برچسب‌ها: صرافی Hotbit, ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: